FAQ’s – Rimpelzorg Klinieken
skip to Main Content
KIES JE CLINIC DEAL EN MAAK VANDAAG NOG EEN AFSPRAAK! | +31 856 66 62 29 of stuur een whatsapp bericht
  • Waarom zijn jullie zo goed goedkoop?

    • De belangrijkste reden dat wij de haartransplantatie zo goedkoop kunnen aanbieden is omdat we een eigen team van artsen en specialisten hebben waardoor we geen hoge bemiddelingskosten hoeven door te berekenen. De behandeling vindt plaats in een A-plus ziekenhuis  waar we gebruik maken van de nieuwste methodes. Kwaliteit van de artsen, ziekenhuis en de behandeling is van zeer hoog niveau.
  • Ben ik geschikt voor een haartransplantatie?

    • Dit kan alleen beoordeeld worden door onze artsen. Dit heeft te maken met de kwaliteit van uw donorgebied en de grootte van het gebied waar u haartransplantatie nodig heeft. U kunt uw foto’s sturen via onze Whatsapplijn of via ons contactformulier zodat we u binnen dezelfde werkdag een terugkoppeling kunnen geven. Het is ook mogelijk dat u op een van onze consult adressen langskomt voor een gratis adviesgesprek waar u gelijk te horen krijgt wat er mogelijk is voor u.
  • Waar worden de haren uitgehaald?

    • De haren die worden getransplanteerd komen uit de haarkrans. Dit gebied is immuun tegen erfelijke haaruitval. Deze immuniteit blijft wanneer de haren worden getransplanteerd.
  • Als ik meer grafts nodig heb in Istanbul, moet ik dan bijbetalen?

    • Nee, tijdens de operatie worden er zoveel mogelijk grafts eruit gehaald en geïmplanteerd wat u nodig heeft. Wanneer u bijvoorbeeld 3000 grafts nodig heeft en er kan meer uitgehaald worden omdat dit beter is voor de dichtheid dan wordt dit gedaan, zolang uw donorgebied dit toelaat natuurlijk.
  • Heb ik zeggenschap over de gebieden waar de haren worden geïmplanteerd?

    • Samen met de arts wordt er tijdens een consult besproken op welke gebieden uw haren worden geïmplanteerd. De arts tekent dit af en vraagt u naar uw mening. De artsen hebben jarenlange ervaring en weten precies waar de haarlijn begint en zullen u dit ook laten zien.
  • Krijg ik een natuurlijke look na de haartransplantatie?

    • Onze artsen zijn ISHRS artsen (gespecialiseerd in haartransplantaties). Dit betekent dat ze precies weten hoe de haren geïmplanteerd moeten worden waardoor er een natuurlijke look wordt gecreëerd. Bijv. in plaats van rechte lijnen aan de voorkant te implanteren worden de haren zigzag geïmplanteerd wat een natuurlijke effect geeft. Daarnaast is het heel belangrijk dat de haren in de goede haarrichting geïmplanteerd worden.
  • Kan ik op een intakegesprek komen?

    • Ja, u kunt altijd een gratis adviesgesprek met ons inplannen. Wij hebben meerdere consult locaties in heel Nederland.
  • Hoe snel kan ik vertrekken?

    • Nadat wij beoordeeld hebben of u in aanmerking komt voor een haartransplantatie is het mogelijk dat u binnen 2 dagen vertrekt.
  • Wat zit allemaal in het All-in pakket?

    • Wij willen als MedicalPoint niet dat u voor verassingen komt te staan en daarom nemen we al uw zorgen uit handen.  Zie hier meer informatie over ons All-in pakket.
  • Is het mogelijk dat ik mijn eigen vliegticket koop?

    • Dit is mogelijk, wij zullen dit in mindering brengen op het totaalbedrag. Het is echter niet aangeraden, omdat wij goede afspraken hebben met verschillende luchtvaartmaatschappijen waardoor we uw vliegticket goedkoop kunnen inkopen en het totaalbedrag aanzienlijk goedkoper maakt.
  • Mag ik iemand meenemen en wat moet mijn medereiziger bijbetalen?

    • U mag altijd iemand meenemen. U heeft standaard een 2-persoons hotelkamer waar uw medereiziger met u gratis kan verblijven. Uw medereiziger betaald alleen zijn of haar vliegticket. Dit kunnen we samen met uw vliegticket mee boeken. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de periode dat u vertrekt. U kunt rekenen tussen de €100 en €250,-.
  • Hoe gaat het met de nazorg?

    • Nadat u terug bent gekomen uit Istanbul hebben we intensief contact met elkaar. Wij vragen u de eerste weken om foto’s zodat we kunnen bijhouden hoe uw herstel gaat. Hierna vragen wij de 2e maand, 3e maand, 6e maand en de 8e maand om foto’s. Deze foto’s zijn voor eigen gebruik en zal nooit gepubliceerd worden zonder uw toestemming. De foto’s krijgt u na de 8e maand toegestuurd zodat u precies kunt zien hoe uw haargroei is gegaan.  Hiernaast heeft u de 3e , 6e en 9e maand een na-controle in Nederland. De arts zal regelmatig op bezoek komen in Nederland. Mocht u vragen hebben tijdens uw herstel, dan zijn we 24/7 bereikbaar via onze Whatsapplijn, email of telefoon. Meer info over nazorg kunt u hier vinden. 
  • Wanneer moet ik betalen?

    • Voor uw vertrek dient u een eerste betaling te verrichten in Nederland, zodat wij uw vliegticket,hotel en uw afspraak in Istanbul kunnen boeken. Dit kan via een bankoverschrijving of in contanten op ons kantoor. Restant van de betaling mag u in contanten in Istanbul bij de hostess voldoen.
  • Waarom zie ik weinig foto’s van andere klanten op de website?

    • Graag tonen wij u nog veel meer foto’s. Echter veel van onze patiënten gaan niet akkoord met publicatie en dit respecteren wij. Tijdens een intakegesprek kunnen we u foto’s tonen van klanten die u voor zijn geweest en die hier toestemming voor hebben gegeven.
  • Kan ik langer blijven in Istanbul?

    • Ja dat is mogelijk. Istanbul is een hele mooie stad met veel bezienswaardigheden wat zeer zeker is aan te raden voor een langer bezoek. De transfer zal hier geen hinder op ondervinden. Wel is het aan te raden om eerst enkele dagen vakantie te houden en vervolgens de haartransplantatie te ondergaan. Wij kunnen u daarin goed begeleiden. Vraag voor meer informatie bij onze adviseurs.
  • Vanuit waar vlieg ik naar Istanbul?

    • U bepaalt zelf uw vertrekplaats naar Istanbul. Dit mag vanuit heel Europa of Azië zijn.

 

Onze vestigingen

ALMERE

Randstad 21-05 F
1314 BD Almere
+31623810747
info@rimpelzorg.nl

Maandag tot en met vrijdag van: 09:00 uur tot 17:00 uur.
Zaterdag op afspraak.
Zondag gesloten.

HILVERSUM

Vaartweg 180
1217 SZ Hilversum
+31623810747
info@rimpelzorg.nl

Maandag tot en met vrijdag van: 09:00 uur tot 17:00 uur.
Zaterdag op afspraak.
Zondag gesloten.

AMSTERDAM

Maasstraat 128
1078 HP Amsterdam
+31623810747
info@rimpelzorg.nl

Dinsdag van: 13:00 uur tot 20:00 uur.
Zaterdag op afspraak.
Zondag gesloten.

Back To Top
Scan de code